Alguairenc es proclama Campió d'Espanya d'Autocròs 2024
El jove Quim González Rodié, de 17 anys puja al pòdium a Mollerussa
DIVENDRES 11 OCTUBRE 2024
El veí del d'Alguaire QUIM GONZÁLEZ RODIÉ va quedar 1r a la cursa, de l'última prova del Campionat d'Espanya d'Autocròs 2024. Proclamant-se també, per segon any consecutiu, CAMPIÓ D'ESPANYA. El pròxim 2025, amb 16 anys (que entre 13 i 17 anys es sol participar en la categoria Júnior) ja competirà a la categoria Reina de Carcross.
Celebrem aquest èxit del passat cap de setmana quan es va disputar en el Circuit Parc de la Serra, a Mollerussa, el XXXIIè premi Ara Lleida d'Autocròs (puntuable pel Campionat d'Espanya i pels Campionats de Catalunya de l'especialitat). I li desitgem molta sort en les següents competicions!
Més info: https://ceax.rfeda.es/noticias/c/0/i/83329981/la-temporada-concluyo-en-mollerussa-otorgando-los-titulos-pendientes-del-ceax-goldspeed Pàgina de la Federació de España de Autocross CEAX Goldspeed i https://www.fca.cat/ca/xxxiie-premi-ara-lleida-dautocros-2024 Pàgina de la Federació Catalana d'Automobilisme