Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

CARPETA CIUTADANA

La Carpeta Ciutadana és un sistema que proporciona un nou entorn de relació personal i un canal de comunicació a través d'Internet entre l'Ajuntament d’Alguaire i els seus ciutadans.

Des d’aquest espai volem donar un pas més i convertir el nostre Ajuntament en un lloc accessible per a la ciutadania, que cobreixi les seves necessitats i faciliti l’accés a tothom a l’hora de relacionar-se amb l’Ajuntament d'Alguaire.

Per això s’ha creat aquesta oficina virtual de tràmits –l’Ajuntament a un clic-, amb dos grans objectius: INFORMAR i FACILITAR LA TRAMITACIÓ, fomentant-se així la transparència i l’eliminació de barreres de temps i espai que fins ara es trobaven en l’obtenció d’informació i de tramitació presencial, amb aquesta nova finestra electrònica d’accés a l’Ajuntament que permet conèixer el contingut i la forma de tramitació de la gran majoria de tràmits que l’Ajuntament ofereix a la ciutadania.

D’aquesta manera, volem facilitar a les persones l’exercici dels drets i el compliment dels seus deures, eliminant les barreres que limiten l’accés a la informació relativa als tràmits i gestions que inicia cada persona amb el nostre Ajuntament.

A continuació es mostra el catàleg de serveis organitzats per temes: 

Instància genèrica

Per a les sol·licituds que no disposin d'un tràmit específic:
signal.jpg Instància genèrica  download.jpg descàrrega online.jpg tramitació online

Àrea de ciutadania i població

Àrea de Gestió tributària i recaptació

Àrea d'Urbanisme

_______________________________________________________________
Documents/Formularis:

Autorització per tramitar en nom d'una altra persona  download.jpg descàrrega
Autoliquidació documents  download.jpg descàrrega
Autoliquidació impost sobre construccions, instal·lacions i obres  download.jpg descàrrega

Document Actions