CARPETA CIUTADANA
La Carpeta Ciutadana és un sistema que proporciona un nou entorn de relació personal i un canal de comunicació a través d'Internet entre l'Ajuntament d’Alguaire i els seus ciutadans.
Des d’aquest espai volem donar un pas més i convertir el nostre Ajuntament en un lloc accessible per a la ciutadania, que cobreixi les seves necessitats i faciliti l’accés a tothom a l’hora de relacionar-se amb l’Ajuntament d'Alguaire.
Per això s’ha creat aquesta oficina virtual de tràmits –l’Ajuntament a un clic-, amb dos grans objectius: INFORMAR i FACILITAR LA TRAMITACIÓ, fomentant-se així la transparència i l’eliminació de barreres de temps i espai que fins ara es trobaven en l’obtenció d’informació i de tramitació presencial, amb aquesta nova finestra electrònica d’accés a l’Ajuntament que permet conèixer el contingut i la forma de tramitació de la gran majoria de tràmits que l’Ajuntament ofereix a la ciutadania.
D’aquesta manera, volem facilitar a les persones l’exercici dels drets i el compliment dels seus deures, eliminant les barreres que limiten l’accés a la informació relativa als tràmits i gestions que inicia cada persona amb el nostre Ajuntament.
A continuació es mostra el catàleg de serveis organitzats per temes:
_______________________________________________________________
Instància genèrica
Per a les sol·licituds que no disposin d'un tràmit específic:
Instància genèrica descàrrega | tramitació online
_______________________________________________________________
Documents/Formularis:
Autorització per tramitar en nom d'una altra persona descàrrega
Autoliquidació documents descàrrega
Autoliquidació impost sobre construccions, instal·lacions i obres descàrrega